You are watching the free version of the course to watch the rest of the lessons Subscribe to Course now

Courses

التقنيات التي يحتاجها المدرب و المتدرب

الهدف من الدليل:-

توضيح التقنيات المستخدمة على المنصة التابعة لمركز حلال العالمي للتدريب أثناء عرض الدورات لسهولة الوصول إليها و تكون نبذة و مرجع قبل و أثناء بدء الدورة التدريبية و ذلك لضمان تجربة مثالية من خلال المنصة و برعاية المركز.



 

نطاق التنفيذ:-

الهدف من هذا الدليل هو المتدربين و المدربين لتسهيل تجربة التعليم على المنصة من خلال التقنيات الحديثة و إعلامهم بطرق استخدامها من قبل بدء الدورة لتمكين المدرب من عرض الدورات و الفصول المستقبلية بشكل ممنهج و سريع و ليتمكن المتدرب من قراءة و مراجعة و متابعة المرفقات المعروضة مع الدورة و ذلك لضمان تجربة أفضل للمتدرب.



 

الإرشادات:-

لكي يمكنك متابعة مرفقات الدورة أول بأول مع المدرب يجب ان تستخدم برنامج لعرض المرفقات المعروضة مثل (Word,Excel,Powerpoint) إلخ…

أسم التطبيق المستخدم لعرض هذه المرفقات هو: (Microsoft office 365)

و حتى تتمكن من تحميله أضغط على الرابط التالي: https://www.microsoft.com/EN-US/microsoft-365/buy/compare-all-microsoft-365-products?icid=MSCOM_QL_M365&culture=en-us&country=us

طريقة إستخدامه:

  1. قم بتسجيل الدخول باستخدام الحساب الذي أقرنته مع هذا الإصدار من Microsoft 365. قد يكون هذا حساب Microsoft أو حساب العمل أو المؤسسة التعليمية.

  2. بعد تسجيل الدخول، اتبع الخطوات التي تتطابق مع نوع الحساب الذي قمت بتسجيل الدخول باستخدامه.

  3. تم تسجيل الدخول باستخدام حساب Microsoft من الصفحة الرئيسية Microsoft 365 حدد تثبيت التطبيقات.

  4. حدد تثبيت (أو استنادا إلى الإصدار الخاص بك، قم بتثبيت التطبيقات>).

  5. سيعمل ذلك على إكمال تنزيل Microsoft 365 على جهازك. لإكمال التثبيت، اتبع المطالبات الموجودة في قسم "تثبيت Microsoft 365" أدناه.

  6. بمجرد تثبيت البرامج و تسجيل الدخول ستكون كل البرامج متاحة ويمكن استخدامها لفتح ومتابعة الملفات المرفقة مع الدورة. 

I finished reading

About the program:
This program is about electronic marketing
(Definition - types - characteristics - goals - positives - negatives... etc.)


It will be displayed through the following units:
First training unit: The concept of electronic marketing
The second training unit: Electronic marketing methods
The third training unit: The difference between advertising and advertising


Program objectives:

  1. The trainee will be familiar with the concept of electronic marketing
  2. The trainee explains the origins of electronic marketing
  3. To ask the trainee about the principles and principles of marketing science
  4. The trainee will be familiar with the basic rules of marketing
  5. For the trainee to deduce electronic marketing methods
  6. The trainee should ask how to build a marketing plan in the community
  7. The trainee explains the art of dealing with customers
  8. The trainee will learn about forming a republican base
  9. The trainee should be asked how to deal with customers
  10. The trainee will learn about the impact of social networking sites on marketing
  11. The trainee should ask what pyramid marketing is
  12. The trainee explains how to form a republican base

Program axes:


The first unit (the concept of electronic marketing)

  1. The concept of electronic marketing
  2. The origins of electronic marketing
  3. Principles and principles of marketing science
  4. Basic rules of marketing

Unit Two: (Electronic Marketing Methods)

  1. Electronic marketing methods
  2. How to build a marketing plan in the community
  3. The art of dealing with customers
  4. Formation of a Republican base

Unit Three: (The difference between advertising and advertising)

  1. How to deal with customers
  2. The impact of social networking sites on marketing
  3. What is pyramid marketing
  4. The difference between advertising and advertising

Time:
12 training hours.
Days:
3 days (4 hours training day).

You are watching the free version of the course To watch the rest of the lessons, subscribe to the course now
Subscribe Now